Followers

saya harap awak . . . . . .

Saya Harap Awak..
sayang saya macam mane saya sayangkan awak..tapi awak tak tunjuk semua tuh..

Saya Harap Awak..
bahagia bila setiap kali dapat jumpa dengan saya..tapi awak hanya berpura-pura bahagia..

Saya Harap Awak..
dapat terima saya dalam hidup awak dengan hati yang ikhlas..tapi sebenarnya awak masih teringat kan yang 'lama'..

Saya Harap Awak..
berikan perhatian yang terbaek pada saya..tapi perhatian awak beri tu hanya seketika..

Saya Harap Awak..
sanggup tunggu saya walaupun bermacam dugaan yang datang..tapi hati awak tak sekuat mane rupanya..

Saya Harap Awak..
boleh berubah menjadi yang lebih baik..tapi awak hanya berubah seketika saje..

Saya Harap Awak..
tidak berahsia dengan saya, kalau boleh semua nak cerita..tapi kadang-kadang ada sesuatu awak sembunyikan dari saya..sampai la saya tahu sendiri..

Saya Harap Awak..
dapat la memahami perangai saya nie macam mane..tapi sebenarnya ape pun pasal saya awak tak tahu..

Saya Harap Awak..
ialah orang yang akan sentiasa bersama saya dalam susah / senang..tapi hakikatnya masa senang baru nampak muka awak..

Saya Harap Awak..
terima saya seadanya dan awak redha..tapi belakang saya sebenarnya awak cerita pasal keburukan saya..

Saya Harap Awak..
adalah orang yang dapat bersama-sama dengan saya hingga ke akhirnya..tapi Allah dah tentukan yang kita sememangnya takde jodoh..

Saya Harap Awak..
berbahagia dengan orang yang tersayang..tapi jangan lah awak buang terus kenangan yang ade bersama saya=).


TERIMA SEGALANYA DAN TERIMA KASIH KERANA PERNAH SINGGAH DIHATI SAYA BUAT SEKETIKA !


-END-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...