Daisypath Anniversary tickers

Followers

awak kena paham !

Awak kena faham..
Kenapa saya cemburu tengok awak bahagia bila dengan orang sebab saya sayangkan awak..cemburukan tandanya sayang.

Awak kena faham..
Kenapa saya kadang-kadang merajuk sebab saya nakkan perhatian dari awak..

Awak kena faham..
Kenapa saya selalu call dan sms kat awak sebab masa tuh saya terlalu rindukan awak..

Awak kena faham..
Kenapa kadang-kadang saya marahkan awak sebab saya nak yang terbaik untuk awak..

Awak kena faham..
Kenapa saya buat banyak pengorbanan untuk awak sebab saya nak hidup selamanya untuk awak..

Awak kena faham..
Kenapa saya selalu minta nasihat dan pertolongan dari awak..sebab awak kan tulang belakang saya?

Awak kena faham..
Kenapa saya selalu ucap terima kasih kat awak sebab saya nak awak tahu yang saya menghargai awak..

Awak kena faham..
Kenapa saya selalu lambat bila bersiap sebab saya bersiap untuk menambat hati awak..bukan orang lain..

Awak kena faham..
Kenapa saya suka sangat mengadu dengan awak sebab awak la segalanya bagi saya..saya nak awak jek yang tahu..

Awak kena faham..
Kenapa saya rahsiakan sesuatu dari awak sebab saya taknak awak risau..

Awak kena faham..
Kenapa saya pergi tanpa memberitahu sebab mungkin bukan jodoh kita..

Sekarang awak faham kan??Ehmmm....SELAMAT TINGGAL AWAK !

-END-

1 comment:

DarkenCrew said...

sekarang saya da paham.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...