Followers

20 sen ?

ada apa dengan 20 sen ?




assalamualaikum kawan2! :)
wawa x nk ckp bykk , wawa cme nk bg tau knape ngan 20 sen nie :)
wawa tau ia mata wang yg sgt2 la keciik dan org luar x kn pandang la mata wang 20sen nie TAPI wawa sangat2 la pandang mata wang 20sen nie :)
nk tau knape ?? haaaaa.. sbnrnyerr wawa ader cite tsendiri tntg 20sen nie , knape wawa tlmpau ske sangat ngan mata wang 20sen nie :)
wawa mintak upah atau pau mmber pn stakat 20sen jer ,x mntk lebih pn . . x caya ? tnyer la sape2 yg penah wawa mntk 20sen , dari sejak sekolah sampai la skang , wawa hanya mintak 20sen jer :))




nk tau tentang cerita 20sen wawa ?? ok wawa akn cerita :)
dlu mase wawa darjah 6 di sek taman muda ampang, disekolah wawa suke beli gula/askim batang/coklat , jadik sme harga 20sen ... sato hari duitt poket wawa tggal lahh 20sen , wawa pn nk gne kn beli dengan harga 20sen , tibe2 20sen wawa jatuh dalam longkang , wawa x dapat nk amik sebab 20sen jatuh kat longkang yang besar, jadik wawa menangis sorang2 semata2 20sen .. jadii sejakk dari 2 , wawa sangat sayang pada 20sen :) dan sejak wawa masuk tingkatan 1 , wawa dh mule smpn duit elok2.. dan jika kawan mintak pertolongan / pau mmber / upah dari mmber mesti 20sen x lbh dari 20sen .. smpi kawan2 wawa sendiri kata wawa nie pelik sbb mintak duit org x banyak cuma 20sen sahaja ! wawa hanya mampu gelak sahaja ! :))
sampai la skang wawa gila dengan mata wang 20sen dan sampai sekarang jugakk wawa mintak dari orang hanya 20sen sahaja , x lbh x kurang :)




gila sangat ngan mata wang 20sen sampai wawa kumpul duit 20sen kat umah ! dah terdesak baru guna tau 20sen nie . HAHA ! :)
x pcye wawa mintak orang hanya 20 sen ?? bole la tnya pada yang wawa pnh mntk 20sen .. msti mereka kata yaaa :)
wawa seorang yang gila ngan mata wang 20sen :)


* terima kasih pada sesiapa yang pernah bagi wawa 20sen selama nie , dari sejak sek0lah sampai la sekarang :) mintak halal ok 20sen . hehe :) *

8 comments:

xxoo.Enrecca ✿ said...

saya pun suka kumpul syiling 50 sen XD

Arra Ahmad said...

bagusnya budak ni..teringat kartun Mat despatch y mintak RM2 tiap2 hr kat bos dia..hehe

cik wawa ali said...

xxoo.Enrecca ✿ ; ye ke ? bole la join skli .. hehe :)

cik wawa ali said...

Arra Ahmad ; hehhee .. 2 adalah sejarah zaman sekolah.... nk join ?? :)

erleena said...

bguih la ! duit sen nieh nmpk sket tp kmpui jd byk :)

cik wawa ali said...

erleena ; yaa.. btol2 :)

ibnuismaini said...

sy nak curi 20 sen wawa tu..

cik wawa ali said...

ibnuismaini curik la klo bole. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...